zaterdag 10 oktober 2015

Dag van de handtas

Het was gisteren dag van de handtas.
Al de hele week loop ik met een handtas rond dat kan solliciteren voor vuilnisbak.
Ik ben vaak heel erg georganiseerd en zo zit er ook meestal het nodige in de handtas, niet meer. Ik moet zelf eerlijk bekennen dat ik de zaterdagmorgen nog heel wat kasticketjes er heb uitgeplukt.

De handtas...
Ik wou vorig jaar graag een grotere tas waar een papieren agenda in pastte.





Wat zit er deze keer niet in de handtas? Juist ja, de agenda's (2015 en 2016 ondertussen)
Flow-agenda trouwens!
Kreeg ik cadeau voor mijn verjaardag van één van de 2 BFF


Kijken jullie mee wat er nog allemaal in te vinden was. Het lijkt wel een Mary-poppins tas waar je maar uit kunt blijven halen. 


Een aantal verdwaalde klantenkaarten, visitekaartjes van mijn nieuwe project to be, pasfotootje van de zoon met zijn meter en pasfotootjes voor de kids ID van de babydochter. Ik snap niet waarom ze dat van baby's niet al liggend mogen nemen. De mottigste foto ever!


Een stukje boekhouding en een knoopje 


Véél te véél balpennen en wanneer je er echt één nodig hebt, zal de tas leeg zijn. 


Babykousjes, een eetlepeltje en het ziekenhuisbandje die ze kreeg bij geboorte


Een beetje make-up en babycrème : 2x lipgloss en 2x mascara


Mijn migraine-killers. Of toch een heel klein beetje, want pijnstilling zoals Excedryn bevat cafeïne en daar wordt ik als waar op slag nog veel zieker van


Lege portemonnee met emotionele waarde: roodborstje
Rood ritszakje met klantenkaarten die weinig worden gebruikt
Klantenkaartportemonnee met alle bankkaarten, electronische maaltijdcheques, isi-kaart, paspoort, kids ID, rijbewijs, de must-haves dus


Een rolletje washi-tape. You never know why it can be usefull.



en afval!

Show me yours!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten